O Firmie

Naszym podstawowym celem działania, jest dążenie do stałego podnoszenia jakości wyrobów oraz profesjonalnej obsługi klientów co stanowi fundamentalną zasadę naszej pracy. Działania, które podejmujemy oparte są na systematycznym, skutecznym i rzetelnym pozyskiwaniu informacji o potrzebach oraz wymaganiach klienta. W dążeniu do ich realizacji wyznacznikiem jest utożsamianie się z wyznaczoną misją i wizją przedsiębiorstwa. Powyższe znajdują odbicie w ustanowionych celach jakościowych, które poddawane są surowej ocenie wewnętrznej jak i zewnętrznej w czasie różnorodnych targów budowlanych. Z niemałą dumą możemy stwierdzić, że nasze produkty zostały wielokrotnie docenione i nagrodzone co możecie Państwo potwierdzić przeglądając naszą galerię i dział aktualności.

Misja : Jakość oferowanych produktów i usług pamięta się dłużej niż cenę.

Wizja : oferowanie wyspecjalizowanych usług oraz produktów o podwyższonym standardzie tak aby sprostać ciągle rosnącym oczekiwaniom naszych klientów , w zgodzie z naturą . Poprzez inwestowanie w kapitał ludzki, oferowanie innowacyjnych rozwiązań systemowych tak aby o nas pamiętano . Cena to drugorzędny składnik, który odzwierciedla naszą wyjątkowość .

Aby otrzymać produkt wysokiej jakości potrzebujemy również wykwalifikowanej i wyspecjalizowanej kadry pracowniczej. Kierownictwo firmy poprzez ciągłe doskonalenie Systemu Zarządzania Jakością stale monitoruje procesy koncentrując szczególną uwagę na szkolenia swoich pracowników dla osiągnięcia wysokiego poziomu obsługi przekładającego się bezpośrednio na Państwa zadowolenie.

Aktualności

Energooszczędne fasady iluminowane systemem LED Schüco LightSkin zintegrowanym z profilem.

Jest to najmniejsze rozwiązanie dostępne na rynku, które jest całkowicie zintegrowane z konstrukcją. System oświetla budynki nocą tworząc wyjątkowy wygląd i jest dostępny wyłącznie dla okien i fasad Schüco. System niedawno zdobył nagrodę 2014 iF product design oraz nagrodę Red Dot Design 2014. Występuje w kolorach RGB, w ciepłej lub zimnej bieli, w wysokiej lub niskiej mocy. Schüco LightSkin jest montowane prawie niewidocznie, bez zmiany wyglądu zewnętrznego. Światła są zaprojektowane do standardowego IP 65 i mogą być instalowane zarówno wewnątrz jak i na zewnątrz, wyłącznie w profilach Schüco.

Pragniemy Państwa poinformować, że pod koniec roku nasz partner firma Schüco otrzymała zaszczytny Laur klienta TOP MARKA 2013 w kategorii profile i systemy okienno-drzwiowe z Aluminium i PVC. To już trzecie z rzędu takie wyróżnienie dla systemów Schüco i jedenasta nagroda przyznana przez klientów w ramach całego plebiscytu.
 
Godło Laur Klienta - TOP MARKA przyznawane jest produktom i usługom, które przez najdłuższy czas okupowały czołowe miejsca w ogólnopolskich plebiscytach. Dla kapituły programu ważna jest rozpoznawalność marki, zaufanie, jakim przez lata obdarzają ją konsumenci oraz solidność i jakość. Jest to ostateczny dowód popularności i uznania wśród konsumentów oraz najwyższe wyróżnienie w ramach całego programu Laur Konsumenta / Klienta.

Gratulujemy !

W ramach konkursu Mistrz Innowacji chcemy zwrócic Państwa uwagę na nowe rozwiązanie ryglowania drzwi wejściowych. W momencie domknięcia drzwi z zamkiem autoLock AV3 wyzwalacz magnetyczny usytuowany na ramie uruchamia 2 masywne rygle hakowe zamykające drzwi. Element w części środkowej zamka pozwala jednym dotknięciem (funkcja oneTouch) przełączyć drzwi w tzw. tryb dzienny. Dzięki temu możemy otwierać drzwi od zewnątrz bez użycia klucza. Jest to praktyczne rozwiązanie, umożliwiające na przykład swobodne wypakowanie zakupów z samochodu, wyjście na chwilę do ogrodu czy wpuszczenie do domu dzieci wracających ze szkoły. Zamek AV3 występuje nie tylko w wersji mechanicznej, a także w wariancie z napędem elektrycznym blueMatic EAV. Wariant elektryczny zamka to komfortowe rozwiązanie, umożliwiające zdalne odryglowanie drzwi przy pomocy pilota, transpondera, smartfona, czytnika linii papilarnych itp. Od wewnątrz drzwi otwieramy tradycyjnie klamką.

Nasz Partner handlowy firma Winkhaus Polska sp. z o.o. rozpoczął piątą edycję konkursu Mistrz Innowacji oraz Ekspert Bezpieczeństwa. Uczestnicy konkursu, którzy będą ubiegać się o tytuł, mogą jak zawsze liczyć na specjalne ulotki dedykowane dla odbiorcy końcowego. Ulotki o każdym z produktów oraz plakat Zabezpiecz swój dom są oznaczone logo Strefy Bezpieczeństwa.. Każdy z produktów tej kategorii posiada także ciekawe opracowania video. Produkty z obu kategorii będą intensywnie promowane na portalu youtube oraz w serwisach budowlanych. Najszerszą kampanią - także w prasie budowlanej - zostaną objęte najnowsze zamki AV3 i EAV3, które niedługo Państwu przybliżymy.

więcej

Współpracujemy

schueco aluplast winkhaus horiz hoppe pilkington ponzio